lørdag 28. mai 2011

Ønskeliste!

Har funnet så mange ting som jeg ønsker meg, men alt er ikke like billig. Men legger nå ut ønskelista mi hvertfall.


Bokstavutstikkere er noe som kunne vært greit å ha på enkelte kaker.

Muffinsformer som er litt "penere" en de vanlige du får kjøpt i butikken.

Rosa spiselige perler, hadde jo ikke vært dumt å hatt, iogmed at det er mange som ønsker rosa på kakene

Dette settet har vi på skolen som jeg  ahr brukt litt, men det hadde ikke gjort noe å få et selv. Siden mange av delene er forsvunnet.

Rosa cupcakes former, er kjekke å ha hvis du ønsker å få de litt søtere!

Denne har jeg aldri prøvd før, men er noe som jeg absolutt kunen tenke meg å kjøpe. Denne fungerer jo slik at du får en jevnere og penere overflate på kaken.

Står øverst på ønskelisten! Er jo ikke lenge til jeg flytter ut nå. Kun 1 år! Og denne har jeg hørt mye positivt om. Og selvfølgelig så må den jo være i denne fine rosafargen. Denne er nok noe jeg vil ha på ønskelista til jul!

- Veronica Stelander

4 kommentarer:

  1. Sånn KitchenAid masking har eg og hatt lyst på lenge <3 Og dei bokstavgreiene såg jo kule ut når du lage marsipankaker osv ;)

    SvarSlett
  2. Du finne alt dette veldig billig på eBay, eks den kake-jevner greiå til 59 kr her: http://viewitem.eim.ebay.no/Fondant-icing-cake-smoother-sugarcraft-cake-decorating/150597302128/item

    SvarSlett