lørdag 25. juni 2011

Bryllupskaken!

Nå har jeg endelig fått lagd min første bryllupskake! Var oppe tildlig idag morges og for ned til skolen
for å sette igang jobbingen med å få kaken klar. Kaken har det vanlige fyllet som jeg pleier å bruke bringebærsyltetøy med vaniljekrem og krem blandet.
Kaken er dekket med hvit marsipan og rosene er marsipan hvor jeg har hat tlitt "perlemor" shimmer på. Planen var først å ha røde roser, men jeg fant ut at det peneste til den kaken ble nok bare å ha litt glansfulle roser, siden brudeparet også var hvit med litt shimmer på.
Når kaken kun var dekket av marsipan

Kaken ferdig!
                                          Litt detaljer!



Og en veldig fornøyd og lettet Veornica!
Det var kjempe kjekt å få prøve å lage en bryllupskake! Å jeg gleder meg masse til jeg skal lage den neste! 

- Veronica Stelander

2 kommentarer: